/bbwdraw/ - BBW Drawn

Deviantart, 3D, scribbles

BBW-Chan's community did it again! THANK YOU! Want to be a hero? Click here!
Mode: Reply
Name
Subject
Message

Rules | Max length: 9999 | Spoiler

Files
E-mail
Password

(used to delete files and postings)

Drawing x Start Oekaki

Trying new ad campaign Feedback here pls: >>>/gen/7213

Any other high quality weight gain comics? Anonymous 04/12/2019 (Fri) 15:25:25 Id:570190 No. 36219 [Last 50 Posts]
Maggie by Koudelka is the best I've ever stumbled across, is there any others that I should know of?
Open file (2.85 MB 445x247 1428522293178-2.gif)
>high quality
>the best
Looks like someone has a bit more stumbling to do.
Jesus fucking Christ.
>>36220
Im literally just looking for porn the fuck is your problem
imagine having absolutely no taste and/or standards
>That quality.

Also holy shit. I know people like different sizes, but that barely looks like a person.
almost anything by Tassel or Kip
>>36228
Quality meaning how well drawn it is and not just really rushed looking or black and white. Fuck me
>>36235
shit, i love koudelka's work. if only the guy finished that comic of his
Open file (1.16 MB 640x360 Heh.webm)
>>36219
>Koudelka
>Quality
>>36235
>Quality meaning how well drawn it is
There was years to get better and at best, all they did was stay the same which was entry level back in the day when we didn't have nearly half the references we do now. You my good sir, have objectively shit taste.
>>36238
I'm fully new to this and don't understand the hate, care to explain at all because i'm genuinely interested if you could point me in the right direction of actual quality content
>>36242
https://hitomi.la/galleries/882525.html
https://hitomi.la/galleries/477463.html
You can even find better stuff than the pic you posted on this site if you took a moment to look all the different threads before you decided to create one.
>>36243
Holy fuck now I understand, cheers
piritaargenta has nice 3d comics.
also, I don't get the hate for him just for asking.
>>36244

not the anon who started this thread, but ehhh on these

too much fuckin, not enough gaining
>>36255
Anon who started this,
I do enjoy the heavy gaining aspect too any suggestions?
>>36254
Cheers for the recommendation!
Op if you like Maggie your going to lose your shit over studiofa https://www.deviantart.com/studiofa
Open file (22.36 KB 670x549 1436242449995.jpg)
>>36309
Oh shit I thought the last one was just females disregard that too.
>>36309
>bamboo ale
rent fucking free
>>36309
>poundforpoundcake
>saxxon
>keij
>thinking you're better than OP
At least he has the excuse of being green.
>>36317
wait, i though he was listing shit artists only
>>36317
Nah, let him see the low tier first. It`ll make him apreciate the good ones more.
>saying you know real quality
>Doesn't mention:
>SolitaryScribbles
>MagicStraw
>Kappass
>SweetnessAdmirer
>Etc.

What a sick joke
>>36317
Yeah looking back on it PFP is dogshit, my excuse is that it was "good" when I was green but Saxxon and Keij are a mixed bag or ok at worst.
>>36373
Keij is just a meme and there's a reason saxxon's the absolute fucking butt of all jokes
Saxxon is fucking Reenaye Starr though.

In the end, he's the god.
>>36373
They're better than the weeb shit this fucking board thinks is good.
>>36373
Saxxon's a favourite of mine. What do people find wrong with his art?
>>36219

god fucking damn that's ugly
>>36411
it's not his art I don't like, he just has no filter when writing his stories.
okay, some good 'art' suggestions have been posted, but OP asked for comics, of which there just aren't that many good ones.
But, please, post some.
>>36411
>can't draw faces worth a damn
>fat=height
>very small amount of poses he can do without anatomy going to shit
>every single character he draws has the same egotistical personality
>more text than the weight of his biggest pictures
Like him if you want but he's no showing of quality.

>>36419
>there just aren't that many good ones
At the super huge sizes I think OP likes or long. He should just try his luck with sequences.
https://e-hentai.org/g/382098/3d302c5331/
OP here,
Anyone have any actual favourite weight gain stories then?
>>36411
The problem with saxxon is that he's good but only when he tries. He never colors his stuff, rarely draws legs, and puts way too much dialogue. He can do some good stuff sometimes. But damn, the dude should just close his commissions once in a while. He most likely just rushes to get his pics done cause he probably has such a massive backlog of commissions to do. I have multiple friends who've commissioned him and they've waited MONTHS before getting what they paid for. I don't mind everything else, but damn, he really needs to not keep his customers waiting for so damn long.

t. guy who's been fapping to his art for years
you guys are way too critical lol
this gonna turn into a art review thread
>>36435

You're about 15 years late for the Dimensions Weight Room, which had literally thousands of stories (not many of quality, naturally, but at least they were there). Might be able to find something on the Way Back Machine. There's also some shit on DevART (though again, quality in general is dubious) and Writing.com (when it actually feels like working).

My best suggestion is to find an author whose style suits your tastes and just nut to their shit if you're into erotica.
Open file (93.31 KB 576x388 willix1.jpg)
Open file (141.57 KB 505x375 willix2.jpg)
Open file (156.78 KB 600x506 willix3.jpg)
And y'all spoiled infants can complain about Saxxon and Keiji and call me a boomer or whatever but we've come a looooooooong ass way from when Willix was one of the 3 fucking fat artists on the internet. Be thankful you're living now and not then, when this was "the best" because it was all we had.
Open file (271.96 KB 1582x2048 DyBmbpuXQAIegPh.jpg)
>>36456
You better be a Gen X or Millennial thinking he's far older than everyone else while talkin' that shit.
Gonna have to be on the "what's with the hate train" side here, Koudelka's work has definitely gone down hill in the last few years but the older stuff was at least solid (for those of us into the more unrealistic sizes).
>>36435
https://www.deviantart.com/hadoukenchips/gallery/
Sizeable Sisters was a favourite of mine, while In For a Penny and The Weightress are also good. The "Gaining Gamer girls" series just seems like 90% dialogue bubbles so I wouldn't recommend that. His stories are light on plot, so they are an easy read.

As for more detailed stories, I only really used to read them on Dimensions.

>>36453
Turns out Wayback Machine has a TON of stories saved from Dimensions, so that has you covered.
https://web.archive.org/web/19990101000000*/https://www.dimensionsmagazine.com/

Delete
Report/Ban

Captcha (required for reports and bans by board staff)


no cookies?