/booty/ - BBW Booty

Badonkadonks, posteriors, hindquarters (female only)

At this point, ads are our only resource. Please disable your adblockers, or click here to donate!
Mode: Reply
Name
Subject
Message

Max length: 9999 |

Files
Captcha
E-mail
Password

(used to delete files and postings)

Misc

Remember to follow the rules


Feedback from the survey responses here: >>>gen/8273

Southern Lindz Anonymous 05/14/2019 (Tue) 06:03:43 Id:12a527 No. 50677
think she had a thread on here before??

anyone have her blowjob video?
She did have something here recently. I actually shared content. No blowjob stuff though. The dick and the ass are too far from each other. lol
I wish yall would stop giving this trash bitch a thread
>>50714
Word, she's has like 10 threads idk why people keep making them over and over again.
Started a new thread for a 5 sec bj video, which she barely does anything in. Pushing other great threads off the catalog.

This site is fucking trash now and the mods don't even give a shit.
But y'all keep removing 55 inches of passion she's way better smh
Anyone got that Blowjob Vid?
The bj vid is trash. All you see is the back of her which you can tell she’s giving a bj but you can’t actually see her doing a blowjob
>>51410
Dude the vid is literally 5 seconds long. Stop asking for that trash.
whoever was asking for that 5 sec blowjob vid is going to love this. have fun
its also got that mature phat ass Mexican chickila in it can't remember her name

https://spankbang.com/36esu/video/gringa+americana+v+s+latina+americana
funny thing there's no blowjob vid in it tho. like the guy above said. the dick and ass are too far away from each other
>>51469
Where are these vids of her coming from? Did she send them to some dude she was banging and he spread them or was she selling vids?
>>50714
>>50723
well she's hot so there's that
Can someone re-up the mega folder of her?
this thread needs more love. She has started up her patreon again i believe.
we need more, any new new?
love love
(6.28 MB 360x240 giphy.gif)
https://mega.nz/

#F!Zd5wFCYD!oWfj0CzVj2bHSM3gkwXdqg
>>53243
Dude...amazing drop!! Thank so much!! This chicks ass is out of this world!! Thanks brother!!
>>53243

Please re-up, Vini
Plsss reup
she on pof, bruhs
Re up

https://mega.nz/
#F!gBBEECjA!Mj3llD7Up7b0JsVhgZNXIQ
(3.12 MB 626x1234 tumblr_pmeuqmrfuK1wa4zn7.mp4)
So I know this isn’t /preg/, but is there any photos of her pregnant?
New?
It wouldn’t be new as she is not pregnant not.
Would love to spread them cheeks! How tall is she?
>>54346
BJ vid is weak. It's a total waist of time. just admire those ass spreading vids and you'll be good son.
It’s not letting me view this tab 😡
bump
bump
bump
she has new content out
>>58036
Okay soldier what you standing around for!? Go get and report back!
She has no new content, she posted a bikini picture that’s it,she’s gotten so wack
(116.40 KB 1366x1145 D9q7feJUYAERyLn.jpeg)
(266.90 KB 1536x2048 D-eEjKyUYAEcwy0.jpeg)
Does anyone have wins
(698.56 KB 1076x1069 Screenshot_20190717-231143.jpg)
>>61242
>>60170

she is too fine. need her to do hard core
BUMP! Something new?
Could've sworn she was just complaining a while ago about her recent dude doing her dirty like denying he's with her because she white and has a bunch of kids ..it was in her story
>>63300
Niggaz love going out sad over fat ugly white women.

Brehs... it's millions of single kid-less women out here, but niggaz tryna wife up a fat white bitch that has 4 kids. SMFH.
she is beautiful and has a beautiful pussy i would love to fuck her
yeah bruh lol remember she’d always be posting her and dude all over her story and shit. She come off very looney
>>63300
Don't ever feel sorry for women, trust me, it doesn't matter how bad their situations are, it's all a complaint or temper-tantrum and all because they didn't get what they want because they almost always make the wrong decisions and avoid any accountability while playing the victim roll.

This is the hotbed for white knights, simps and manginas. Why would a real man who values himself wife up a broad who presents her pussy to the world for her own selfish pleasure and validation, let alone one who has kids by another man and all worn out??? Fuck outta here. NEXT!
>>63686
man im just trying to beat off idc about her life
>>63686

FACTS. Its comical.
BUMP this thicc bitch
Did you know, that the more you keep on bumping and begging, the high the likelyhood of someone going out and buying her content and uploading it for you?
Thanks >>66631
>>66631
God damn!
Bump
Link doesn’t work
>>66631
Damn, how'd you get this? I hit her up asking if she has b/g content for sale and the fat sloppy bitch never replied.

Anyways guys, don't sub to her OF, it's pure trash.
she a freak freak huh, i need a man this, i need a man that, my kids this, family that, but she gettin right
>>66660
why are there so many dumbasses on this site now
>>66631
>Southern Lindz

yeah thanks
I don't understand why these big women prefer black man
bout time she got some real content

>>66728

Because white dudes liking thick women is a relatively recent trend. We've been loving women that ain't skin and bones for decades
>>66667
Cause onlyfans is the scam. They dont like to put out on camera because they front like they exclusive. I got an old blow job clip she did on Patreon.I stepped to her and she was like "I don't know" so I dropped her sub and got the content for free! (I'm not that patient with hoes.)

You got to throw a couple hundred at her. What do you think she do when they visit cities, and asking dudes to come through and see her?

>>66693 She not a freak, she just don't know how to interact with men beyond pussy LOL! She do need a man, but she can't shut the fuck, has an attitude, no personality, and broke as fuck!


>>66631
Hilarious "Stop!" Said Rando continues to pound her guts!
>>66770
you still have her Patreon clip?

Hoes these days lmao
>>66631

Thanks dude, I would love more like that, fapping with this with certain distance from it, seems better for my health.

This gal deserves a riding creampie video, hell yeah boys.
>>66770
Yeah I already know she escorts when she goes to different cities, she never replied to any of my propositions though.
wait, she escorts on the low? lol I know she was in my city(new orleans) a while ago. She used to always post some nigga on her story all the time, then mentioned how he'd wouldn't hold her hand in public and be walking with her but at a distance lmao she do seem a little looney, can't be surprised if she actually selling ass and broke with three churn

lot of these hoes capping hard
>>66844
Actually 4 churren bro.. lmao.

But yeah she is off, she needs to focus on shit that matters instead of chasing men.

And yeah she escorts but not like other hoes, you have to actually "fly her out and treat her" that's the way she likes it. Lmao

But as much as I love fat bitches, I could never see myself paying to fuck 1
What is her escort link ?
>>66850
She doesn't escort like that.... you have to hit her up (via DM) with a proposition to fly her out to your city.
eh lmao I'll slide in the dm’s but I’m not paying to smash this bitch. For all the dudes that trick off on these brawds, there’s a nigga fucking them for free if your game tight. You could find something like Lindsey from top to bottom at your local Walmart 😂 thanks for the heads up whoadie. I’ll see what’s up with her though.

I chop it up with randalin from time to time on some regular shit, plan on fucking her too lol once my schedule clears up
>>66853

Exactly, there are plenty of bitches around built like this and they giving that pussy away lol
>>66853
U giving Too much game bro! these idiots wouldn’t understand. All these bitches are fags and it’s these simp ass trick niggas who made they heads big like that. You seem like somebody who know better though. Not like these game goofy ass niggas.
>>66909
Nigga shut yo clown ass up. You slide in a bitch DM on some money shit, she replying in 5 secs and talking business.

You wanna be on some friendly shit.. then get in line with the other 5000 simps being thirsty for these hoes attention.

These bitches not gonna reply if you not 10/10 in looks or have some sorta online clout. FOH
this woman destroyed her own kids childhood.because of her modeling\escorting
>>66911
*inserts Michael Jordan meme*
(77.49 KB 1024x1024 DyaHfgGX4AA8Prt.jpg)
>>66909
But some men dont have game, or don't want to spend time choppin it up. Corey Holcomb 5150 speaks volumes to this phenomenon. Plus if you pay an out of town bitch then you dont have to worry about her coming to look for you.

My bro (older) has that problem. Bitches calling him or coming to his house looking to take dick for a trick. So now he's contemplating moving into a new house and dumping all those hood rats for something respectable, go figure.

I'll drop the bj vid this weekend got to find it...
guyes, relax
>>66914
BJ vid is trash...


To the dude who dropped the sextape, if you have more like that, please bless this thread.
>>66913
LMFAO
>>66910
I wasn’t even talking to you bitch nigga but clearly I hit a nerve. You got a trick spirit about you and oddly enough I can respect that. KEEP TRICKIN. The game need dickheads like you so I don’t even look down on the trickin I commend you if that’s what you want to do as a man. But don’t disrespect this game because I told the truth. These bitches think they are worth something because you niggas accept whatever. And that’s why these broads deliver subpar content and spit y’all niggas up like cum out her mouth. Cut that tough shit. I can tell you pussy just by your conversation. You pop fly online but if we met in person I would check your temperature boy. And take that shit from boiling to lukewarm real quick Cut with the theatrics. Sorry I made you butthurt. Now back to discussing these hoes.
>>67048
Nigga you a hoe, typing out a whole paragraph to an anonymous person and acting like you hard.

I'd smack you AND ya mama, bitch nigga.
Does anyone know how tall this chick is?
She said that she doesn't do escorting and never has someone flown her out. I bet she would do it if the offer was good.
>>67189
She lying lmao.. every time she takes a trip to a new city it's paid for by whoever the dude is she's fucking.
>>67190
They all say that to prevent themselves from being arrested for Prostitution and or engaging in illegal interstate commerce "Trafficking", or getting the Johns caught up with the Man Act. So they say they "escort", or do "a shoot", or hey I'm "in the such city".
>>66853

Tell me what’s up how do you slide in these chick’s DMs? What do you talk about? How do you open?
>>66631

Re-up?
>>68157

gotta have game, bruh
>>68157
you look good and have lots of followers
doesn't really matter what you say
>>68439
and the follower part only matters to let her know you're legit
>>66631
hey can we get a reup going
White women just can't hold weight like black women. She has really good hip to ass ratio but she looks square frumpy. Look at the difference. You'll never find a white woman shaped liked this.
WVVoU01HTklUVFpNZVRsMFdsZGthRXh0TlRaTWVVMW9XbTFXYjFGV1VrcFhWMGxvWkhwc05HUnRNVzlTVmtwelpHcG9NR1ZyY0ZkaU1FcHNZVEZvVFdNeFRsbGtWMFp6VjFWMFQxcFhXVEJrVkZWM1RsUlplRXhWWkVaamR6MDk=
Enjoy! >>68458
where we can put this link??
>>68459
Chrissy is one of a kind, period. No race is generally shaped like her
Wow nice if you have more videos pls share brother
just ask them about anything, I usually dm these chicks and say random shit and it works lol

they're all attainable, it's just about how you wanna play it ya heard me

that's why the majority of them have "booking" emails in the first place
Thank u bro for the post
Not true. There are plenty of black women shaped like Chrisy. Some are just on a smaller scale. My wife is shaped similar to her.
But how tall is she? Is there anymore fucking videos?
Where’s the BJ video?
>>68461
already gone
Someone has to still have the BJ video
can anyone re up that mega? never heard of this broad until now
Post lots more of her bj video or fucking
>>68459
Youre a fucking dumb simp that cant spot obvious photoshop look at the space warping blur around her ass you dumb rube
>>73676
OMG! I'm speechless. She's the perfection
>>73676
I love this chick! I hope this is from a video that might turn up later.
>>68521

Eactly
>>68465

Are you dumb? Where do you think Chrissy gets her genetics from to be shaped like that? From the millions of black women that were and currently ARE built like that. You must not know much about black women.
>>68459

Not exactly true bro, these white women are evolving. Will you find many white women exactly built like that, no. But you said never, thats false: Search: Asstyn Martyn, Victoria Secret, Cherry Delight, Amber Connors(Gilf), Glory Foxxx, Mazzaratie Monica, Valentina Krave, London Andrews, Sunshine Pear, Mz Red White, Genevieve Lafleur, Calista Roxxx, Dawn Davenport, Sashaa Juggs, Danica Danali, Alix Lakehurst, Mylie Moore, Sensual Sammie, PearBooty88, SweetRockstar, i could keep going. All these women carry the weight well, so well that they are basically built like black women, like your Chrissy.
>>66853

so damn true lmfao
>>73856
I'd like to add to that list. Hourglassrozee. Just popped on the scene a few weeks ago. Very thick and curvy. She carries the weight well too in my opinion. Another one is am_ia. She's bad af too. All can be found on insta.
Chrissy facetunes. Seen her in real life smh
You Americans are just weird. I wanna know why any fat white woman gets ur dick hard?? Like they don’t even need to have a nice face, as long there white and fat you lot are excited😂😂😂
>>73889
It's called preferences bro. We don't all have to like the same thing. Not saying I like fat women tho.
>>73891 Bro the the first girl u put is fat and looks 50 and that other guy put like 20 women who were all white and fat apart from mylie Moore who was actually thick and sweet rockstar who isn’t even white. They didn’t even compare to black women that was put in the thread. I don’t know what holding weight well means to u Americans buts it’s not having flabs under ur belly hiding ur pussy or having swelled ankles. Just stop tryna deny it black women hold weight better then white women although there are still a some white women that can hold it will.

Delete
Report/Ban

Captcha (required for reports and bans by board staff)


no cookies?