/booty/ - BBW Booty

Badonkadonks, posteriors, hindquarters (female only)

Thank you for seeing BBW-Chan through the winter and into summer donators! Click to join the cause.
Mode: Reply
Name
Subject
Message

Max length: 9999 |

Files
Captcha
E-mail
Password

(used to delete files and postings)

Misc

Remember to follow the rules


Feedback from the survey responses here: >>>gen/8273

Anybody have anything on her Miss.morenita 06/26/2019 (Wed) 05:10:12 Id:e4c22f No. 56809
Please someone bless me with her pics
(131.56 KB 760x1013 photo-jun-20-9-26-07-pm.jpg)
(80.74 KB 960x651 4.jpg)
(729.05 KB 1874x1242 link-000000.jpeg)
(284.08 KB 760x1013 booty.jpg)
More!
You are the man thanks !!!
Has any subbed to her page? Body looks great, but i'm tired of the instagram-level efforts posted on onlyfans by these chicks. Even at $10 that's a waste - did too many of 'em already and it's disappointing.
Ok, so i subbed to her Onlyfans page. Why does this chick has twerking video up of her exposing her period pad....she even commented on the fact that it accidentally exposed in the video, yet she posted it any way!!! wtf. I don't scorn a woman on her period, but god dammit, is there no line these bitches wont cross??!! still recovering. smh.
>>57017
It's cheap but not really worth it, rarely posts. Amazes me these chicks have ZERO clue on how to maintain even the most basic subscription offering. Pathetic.
Follow me I'm trying to expose these hoes with trash content and make them accountable through social media they can't keep selling trash and expecting to get away with it they already have it easy as it is nd I'm not going for that shit any more I'm tired of expecting some decent content only to be dissapointed by 8 Sec clips that should be on ig nd censored pics ain't you tired of being charged one price to see the trash content and then they message you to pay more for the real content these bitches don't deserve a dime so help me exterminate these trash hoes so the real ones that actually provide quality content get the shine they need https://www.instagram.com/0nlyfanstrash?r=nametag
Up
>>57266
A few months ago I created a post for the same goal you're speaking on now, it didn't get much traction, but your attempt seems more ambitious than mine did. I like that. I'm not mad over this broads, it's their nature. But one thing is for sure, if they are not exposed, then it's only allowing mediocrity for these women who feel like they can do the least and get the most. Women for the most part are freaking lazy, with the exception of a few outliers, but i support your efforts. I wish these other men could see the bigger picture. But i guess they are too drained from masturbating to low quality content to do anything else other than keep tricking off their hard-earned money. But keep going, eventually you will get more support.
U all some corny niggas, fuck dis ho n move on to da next bitch. Now u wasting even more time on deez onlyfans hoes. Acting like $10 is killing u lol seem like broke ass bitch crying over deez bitches you aint eva gonna meet anyways.
(80.74 KB 960x651 4.jpg)
(138.81 KB 760x1012 01-2.jpg)
Vids please
>>57379
English please. Or is "dat" too much to ask?
her onlyfans is trash imo, maybe someone will enjoy

https://mega.nz/#F!fTx31Kya!S7t0Tc1N42lWnPzQOqby8Q
>>57415 thanks mate. Yeah her onlyfans is so bad wtf
>>57415

many thz for sharing
Ass so big!
>>57415
Thanks for the heads up
(199.59 KB 480x800 screengrab-1499742981346.png)
(2.55 MB 1080x1920 Screenshot_20171124-230401.png)
(2.92 MB 1080x1920 Screenshot_20171112-104405.png)
someone reap the link was in the middle of it when trying to download it
new link someone upload or share what you downloaded
does she have any vids where shes gettin her ass squeezed or maybe sittin on someone's face?
I have her only fans, it’s worth it if you want to communicate with her directly and see sexier posts than IG. If you’re expecting porn then no, it’s not worth it. There are photos and videos of her ass getting squeezed, but no sitting on faces. I have purchased a few photos from her and she’s completely naked. That alone is worth it in my opinion , but I also make good money with my job so $10-15 isn’t noticeable for me.
I have see some videos of her ass clapping and it’s worthy the time i would love to see her naked
@57772 be kind and drop some of those completely naked shots of her
Anyone got the ass clapping video?
Bump
>>57772
oh so she does have a vid of her gettin her ass squeezed? id love to see that
bummpp
bump
repost the mega link is not working now, thanks
Bump
bump
bump!
bump
I think the guys on here who call her only fans junk are just haters, ok she won't do porn and show her pussy or post videos getting fucked. I'd love to see her getting fucked too but photos like these are worth it in my opinion. She has a ton of photos and videos like these, enjoy ; )
Damn, nice drops amigo
>>59461
that second one, damn! thats so much ass! fuck
Mega please
yea mega pls
>>59560
Bump
Up
Mega plz!!!!!! Not all heroes wear a cape!
bump
Mega anyone?
Bump
bump
bump
Bump
bump!
Mega?

Delete
Report/Ban

Captcha (required for reports and bans by board staff)


no cookies?