/booty/ - BBW Booty

Badonkadonks, posteriors, hindquarters (female only)

At this point, ads are our only resource. Please disable your adblockers, or click here to donate!
Mode: Reply
Name
Subject
Message

Max length: 9999 |

Files
Captcha
E-mail
Password

(used to delete files and postings)

Misc

Remember to follow the rules


Feedback from the survey responses here: >>>gen/8273

AVI BERRI ONLYFANS AVI BERRI ONLYFANS 07/29/2019 (Mon) 13:02:34 Id:ac8635 No. 63442
Re-up her whole onlyfans please.
The french pawg guy is on here trying to sell her content that's why he keeps reporting anyone who makes a thread on the chan or one of her superhero white knights reporting BUT IT WON'T STOP NOTHING her onlyfans will be posted no matter what! Now bump 😋
Re-up onlyfans rip please
NOBODY WANTS TO BUY YOUR VIDEOS OF MODELS FRENCHPAWG the chan is for sharing not selling or trading
Bump
>>63489
you a real one.
Why are some of the videos so short?
>>63510 Because these hoes is lazy
>>63489

Hero hero hero!!!
>>63489
You came in and quietly dropped an atom bomb. You will not be forgotten. Thank you for being such a good guy.
Reup plz
>>63442

I was wondering what happened to the other thread.
Drop the mega again can’t load it
Reup mega please!
Anyone can reup the mega please?
She's sexy but so damn lazy her of was a disappointment seems the more attractive they are the bigger the fail.
Reup the mega link please bro
mORE please
Up
Reup the mega anyone?
She made a B/G vid !
mega please
(151.27 KB 480x272 IMG_5243.mp4)
Who have the full video?
>>65098

How you know?
>>65098 Screenshots, pics, proof?

Otherwise this is bullshit.
It's a total waste ... Her good content is in the DMs and the only way you will her holes is if she's laying down. Cheeks so big she'll literally have hold them open...
She said on her Snapchat that she made a B/G video and put a vid of the nigga rubbin her tits....
When did she put that up??
>>63489
pls reup
>>65654
Shes getting titty fucked and thats all... vid is $75 smh
I mean she got some nice titties so watching her get titty fucked wouldnt be a bad thing.. but damn $75??
Stop buying the vids and she'll get the picture. Her shit will dry up and then she'll have to really get down. She is one of the biggest teases and scammers on onlyfans.
Lol Bro she's a known ass finneser for weak ass content.

She's one of those second clips videos hoes that charge $100 dollars for a 10 second video of her rubbing her coochie.

The only way these hoe's will learn Is to eathier not buy her shit or buy her shit and the mass post that shit so they make no money on them.

You got to hit these bitches where It will hurt them which Is there pocket.
Lol Knowing how she moves that Is the full video If not add only 10 more seconds to It and you got It. >>65107
Post the video
>>65853
I keep telling these dudes that, but they can't control themselves. These female has no power outside of what men are giving them by not controlling their lust. Stop paying these hoes, playa. It's simple.
She's asking money her getting Fcuked doggie style
We need a re-up or drop! This chick is a dime!
She finally letting someone fuck
I guess that the vid that's she is saying isn't cheap on her snaps
>>66380
She frauding she Ain't fucking on video period! It's all about the hype bait and switch i promise. She is a FRAUD
U don’t know bro until you buy she said she charging 3bones
You need to be careful, the video reads “Who wants to see this?” See what? I think it’s simulated and not real...Avi is very clever in her wording and any unsatisfied customer is not getting their money back!
well said!
Bitch you fooling 😂😂😂😂😂🤯🤯🤯🤯🤯
>>66412
SHE'S a bait and switcher 100% AVI is not i REPEAT AVI BERRI will never make a porno movie PERIOD!
She is just asking for too much for something that is most likely not worth it
One thing I can say is this about her. She never lied always been straight with her business page
>>66468
Bunp
Someone put the full video in a mega
>>66479
Bump for mega
The way folks snitch on here it will get deleted
>>66479

Yup. I have no idea she's being called a scammer and "bait switcher"
Yea she definitely doesn’t scam anybody or lie about what she does. Bitch is just all about her money lol

It’s the dudes you gotta be mad at for paying so much for something that ain’t worth it
Whose got the full video of that doggystyle vid. Willing to trade with something good fourthplaceatthespecialolympics@ReadtheRules.com
Edited last time by BananaMan on 08/11/2019 (Sun) 23:56:14.
I'll post her shower scene in a little bit
Here you go fellas. I have more vids of her that'll I'll post shortly. I don't have any of her hardcore shit she's been putting up lately as she's serious about her bread. But if we can share in here like we did in the Diamond Doll thread this shit can be lit

https://spankbang.com/3fxwr/video/stallion+in+the+shower
(133.80 KB 960x960 IMG_5645.jpg)
Pussy
>>66698

Wow, awesome job! Thank you!
enjoy
No drop some thing we can dl lads
Hardcore shit.. Means it's bills due... And it's a lot of cats in here and on her site dropping serious bread
(419.12 KB 1112x2208 2019-07-10 09.54.13_3.jpg)
Jugs anyone
Tatas
Has the majority of the stuff posted. I mean she's probably only at a 100 post on her site.
Tittays
Squirt!
Something sexy about a her moan and squirting
Awesomeness shit is getting lit now salute for the drop
Someting wrong with the link
There’s nothing wrong with the link, just a little common sense is needed.
Re up the mega bro
Bring back that mega i missed it but drop some good earlier thanks mate
Re up the mega
Re up the drop ill drop some more after if its something different.
re up the link.
(121.97 KB 1112x616 2019-07-10 09.54.14_4.jpg)
Plump
re-up the link.
need that squirt vid
>>66976 beautiful phat pussy
(165.36 KB 1211x686 2019-07-10 09.54.13_4.jpg)
Aberri
(475.86 KB 568x320 IMG_5644.mp4)
Aberri
Drop a mega bro
(463.79 KB 2208x1112 2019-07-10 09.54.14_2.jpg)
If she became a pro star I don't think anyone could hit it right she so fuckkkking huge I love it like that Karina chick from culioneros.com
Mega is coming up what's up with that?
Snitches is lurking... It's actually quite simple.
Load it again so ill wait lol on it as of now
(674.75 KB 1242x2208 2019-07-10 09.54.14_23.jpg)
Sexy fap fap fap
Bump!
Cmon guys let’s re-up on the mega. Enough of the pussy teasing videos this is a booty thread. Her ass is 60inches! That’s what we need to see! Lol
It's still working....
Can someone reup the shower vid? I missed it😭
(525.24 KB 480x272 IMG_5639.mp4)
Thick
(2.87 MB 1080x1920 2019-07-10 09.46.16.mp4)
Njoy
This is what I’m talking about fellas! Let’s grr some more ass videos in here. Y’all the GOAT!
(4.94 MB 1280x720 2019-07-10 00.48.10.mp4)
You ask for ass their you have arse
(3.07 MB 710x360 2019-07-10 00.41.30.mp4)
Boobs
(7.36 MB 1920x1080 2019-07-10 00.37.51.mp4)
ass ass ass
(238.29 KB 452x360 IMG_5240.mp4)
Tease
(1.44 MB 1232x620 2019-07-10 00.41.41.mp4)
Shaking it
(1.18 MB 1280x720 IMG_5238.mp4)
Taco tuesday
>>67347

You are a hero
Spamming that pawglovers
Com bullshit again
>>67359

Stop tryna re sell us videos you lame bitch.... 0 respect for people like you. Ppl like you ruin these threads. Stop trying to come up off these girls you lame faggot.

Now fellas let’s keep the ass coming!!! Lmao
(6.96 MB 1080x1080 2019-07-10 00.50.18.mp4)
It's what i have dl you want new content go pay for it through her page. im sharing the stuff i have from when i dl it. If you don't want it don't watch it and ill stop loading them cheers m8.
(2.16 MB 624x420 2019-07-10 00.37.20.mp4)
>>67417

Please, can you upload all the videos you have of her to Mega
Can we plz get a MEGA ?
Everyone should have those by now.. It's pretty old
>>67524

Ok! Well..
Up !!!
Can we get an actual mega that lasts longer than a few hours?
hey I just wanna that in these weeks I'll start a hormonal theraphy so that I can make a big fat pawg ass and make an IG and onlyfans and make money
reup her mega vids plz
Anyone got the oiled video
Anybody get in when her OF was half off?
Legends! Thanks
How does this work? Can't download anything just keeps sending u to shrink your url
>>71598
A hero emerges, thank you
Reup the mega
Squiiishhhh...
reupload plz
reup mega plz
Who gots this video??
Bump
Bump for her sextape
Bump
Fuck off bumping.
Rayskeeno selling sextape 30 USD. We pool for video yes?
Bump
Bump
Another mega plz...
Fuck off bumping you gang of wet lettuces. If there is no content shared thats because no one has any.
>>77395

quit whining, threads die easily on here

and ppl are too lazy to scroll down.
(554.90 KB 2205x1090 2019-07-10 09.54.14_10.jpg)
(1.62 MB 2316x3088 2019-07-10 09.54.14_14.jpg)
(2.21 MB 3088x2316 2019-07-10 09.54.14_15.jpg)
(573.81 KB 1242x631 2019-07-10 09.54.13.jpg)
(322.16 KB 1242x2208 2019-07-10 09.54.14_11.jpg)
(799.49 KB 1242x2208 2019-07-10 09.54.13_15.jpg)
Avi is selling another sex vid...just 5 min for $150.00
in what world is that normal?!
150? These girls are fucking stupid
someone want to reup the mega?
her quality has gone down severely, blurry vids and odd angles
This whore's videos are trash.

Shitty lighting, zero effort. Most of her videos is her charging 50 and up for just her laying on fat back playing with a dildo. lmao.

Also this is onlyfans so none of the videos are high def.

Waste of money don't bother.

Only good video this slut ever made was her worldstar mexico vid that either this bitch won't show or someone or something stopping her from showing it.

Don't waste your money on this bitch.
https://mega.nz/#!Pw9FxSib!8fUNktXKKFQTBSW1rvUjSls5l2aOtAT2EWgJkSpLsdc

she is a finesser. i paid for a custom vid, never got it, but she gave me this.
Great drop she has other i believe
>>78025
link already down lmao
Re up the mega link
Re up the link plz
Put it up on a mega
>>78098
would not have imagined that the bitch could be that boring
Right, bitch ain't even rock the 🎤
And niggas is paying how much for that bullshit ?!? Lmao
>>78093
Put in mega plz...
>>78025
Bro, how much you paid? $200??
You might as well dropped the rest of shit you done copped prior to this.

Look at what she did, she cropped the fuck outta that video. You see what i mean? the video was a whole full view showing the whole action, but she sold you the edited version. She gave you action without the moves. Milk without the white. Guns without the bullets!

Bruh!

Drop 'em.......
let's get an onlyfans up tho

Delete
Report/Ban

Captcha (required for reports and bans by board staff)


no cookies?