/tits/ - Tits

Hangers, funbags, and bosoms

Click here help!
Mode: Reply
Name
Subject
Message

Rules | Max length: 9999 | Spoiler

Files
Captcha
E-mail
Password

(used to delete files and postings)

Drawing x Start Oekaki

As BBWChan drifts into the sunset, feel free to vent here: >>>gen/6363

Melinda Johansson Anonymous 08/27/2018 (Mon) 06:37:39 Id:b1804e No. 11793
Anyone have her snapchat content? Heard there's nudes of her out there too.

IG: https://www.instagram.com/meelindaaj/
Patreon: https://www.patreon.com/Meelindaaj2
Bump
Bump she is damn hot!
Open file (89.02 KB 768x969 QvITfADw.jpeg)
>>12730
Wow, very nice sir
>>12730
Amazing, thanks for sharing!
Bump for more!
>>12863
because like you said, we broke
She is so amazing... We need more of her!
>>12730
Those areolas tho! 😍🀀
Her account is private now...
Private or not... We need guys with wins to post here... Question is... Where do we find them? πŸ˜‚
I have all the pics and videos from her site.
Its damn good stuff i tell you.
Go subscribe and find out.
>>12955
Some more samples might convince us.>>12955
Can you please share all?
Bump for more!
bump
More please!
any moar? her ariolas are beautiful
Let me know next steps
Thanks!
Nice find!! Shes so bad ass!
oh my god this is incredible! Pleases anon post more if you got them! holy fuck!
>>13504
You are a patron fucking saint, those are some delicious sloppy juggs.
Thank you
RIP my dick
Thank you very much. It meant very very much for me
>>13504
could someone reup these links. I just missed em.
Seems that someone told her about it. She is talking about stopping patreon for good. Why does someone always have to ruin a good thing?
Cause they think there gonna get rewarded
FUCKING WHITE KNIGHT FAGGOTS assholes
Ruined at least I got them all pictures and vids
>>13647

Re-up please?
What the fuck is wrong with niggas smh thinking they'll get laid if they do shit like this
Reup please :)
>>13641

If she is making bank I doubt she is going to quit.
Private insta and deleted patreon. Gj faggots
patreon is still up, she keeps switching her username though
can we get a re up on the db been waiting to see her vids for a while now
https://mega.nz/#

F!Dg1jCaTI!fL5c3zYgryVnua9PP_j27A
>>13504
>>13505
>>13506
>>13507
PLEASE could we get a repost?
>>14033
It works bro you have to put the link together
>>14034
what do you mean? the link isnt apart? its one link
>>14034
youre an idiot, im not talking about the broken link
It work
>>14154
sad that i have to make it this clear...
im NOT talking about >>14028

Im talking about these links...

>>13504
>>13505
>>13506
>>13507
clear?
are there still vids?
Can someone reupload the dropbox links?
Anyone got a reupload on the mega file and dropbox? Says they were both removed
>>14216
>>14224
>>14225
i second this PLEASE
All 404'd
>>14340
thanks for trying but not working yet.
>>14379
savior
Open file (27.78 KB 617x332 Untitled.png)
>>14379
Oh man,I'm always too late
>>14421
ya its easy to be too late when things get immediately downed
Bump
>>14379
can we please please get a proper re-up of this content?
Bump!
Bump
bump
please xmas is near lol
BUMP
Bump - we need a miracle :)
bump
Bump plz
Any chance of a reupload?
Ah! Fellow swede! Gotta reup those vids
Mega and Dropbox links are nowhere to be found. Someone save the day for fucks sake!
Would be awesome if it were a link that won't immediately drop. I'd pay and post it here if it were accessible at all
This needs a bump to end all bumps
She is GLORIOUS. Somebody please re-up the links!
Bump!
No got anything?
Bruh that patreon link doesn't work I'm tryna sub to her shit asap! 😍😍😍
Bump
anyone got anything new. or can reupp thos files earlyer files?
Bump
not giving up!
Bump
Bump
BUMP

new links please!
Too many bumps. Wins or stfu
Nigga the last 20 fucking posts are bumps shut your ass up
Bump
Can someone who was able to get the pics off Dropbox post the pics?
Just gonna keep bumping. Those tits are too good to give up on
Ya'll some thirsty boys. base64. aHR0cHM6Ly9tZWdhLm56LyNGIVdTd2dBQ3JEIWI0OWt3cUF3dUFFLW15UU41MkZVY0E=
>>16397
Can someone please explain what this base64 is? OR just post the fuckin correct link smh
Is it that hard to use google?
>>16402
damn bro you're embarrassing yourself smh
>>16402

LMFAO If you can't figure it out than you don't deserve to see the tits!
>>16397
Dude thank you so much
You are my Santa claus
I'm lost help
>>16397
Gone already? In just a few hours? WTF? Somebody upload this and give us a chance to get it please
>>16422
Boop
aHR0cHM6Ly9tZWdhLm56LyNGIU9LWWdVYUtiIU5vdlFXUFdjRmVIRjFzYzNuR3h3amc=
Don’t work
Gone again. Please uppload once more.
>>16467

Gone. Again. What is going on here?
>>16422
>>16467

Use a different host perhaps please?
>>16480
Someone is probably telling her or she knows to check this board. Was good while it lasted.
If anyone knows where I can upload and not get nuked immediately let me know.
>>16503

k2s maybe? I think they're in china? the chinese are not so bothered about copyright haha
Open file (687.32 KB 1805x1000 1519890313613.jpeg)
make another base 64 mega upload or google drive bump for her
Open file (460.67 KB 1915x2553 1519631471474-2.jpg)
daily bump
bump
bump
bump!
>>16963
Yo. Where you find that?!?!
Open file (14.30 KB 220x234 tenor.gif)
>>16963
>mfw someone reports this with "This is a copyrighted image, it will be reported to the police, this is a crime."
Hello police? Yes, I'd like to report an image on the internet.
Yes
I am police men
I require more image as a evidence of crime.
I like coperation
Thank
Although it is copyright infringement can possible be that someone reports it. I mean who knows.
>>16971
Odds are she's probably watching this thread considering it got nabbed within minutes last time lol
>>16998
If that's the case...record some dam sex vids bitch.
>>16998
And get rid of that ridiculous feathered hair
>>17001
>>17002
Because that type of dumb shit is going to get her to do what you want lol
>>17002
Yall mfs impress me on a daily basis how absolutely fucking retarded you can act
>>17065

We're surrounded by incels.
post content or links and STFU
>>17006
Lol fuck off, I don't give a shit what she does, have a sense of humor.
Anyone gotta a working patron link
Open file (233.60 KB 620x620 DBST.jpg)
Has she done any hardcore material?
BUMP!!!

Pleaseee NEW LINKS!
>>17186
shes done videos with toys but dont think hes even been fucked on cam
bumping for those vids
Bumping

her new Patreon is M1M1m3ly. Obviously the 1 and 3 are letters, not numbers
>>17672
Gone already lol, now it's obvious she's lurking here
No shit nigga what the fuck gave it away
Bump anything we have left
We deserve a re-up I think common guys
Open file (1.18 MB 640x1136 IMG_3250.jpg)
1.
Open file (1.58 MB 640x1136 IMG_3251.jpg)
2.
Open file (1.50 MB 640x1136 IMG_3252.jpg)
3.
Open file (2.66 MB 640x1136 IMG_3255.jpg)
4.
Open file (2.31 MB 640x1136 IMG_3259.jpg)
5.
Open file (2.34 MB 640x1136 IMG_3260.jpg)
6.
Open file (2.25 MB 640x1136 IMG_3261.jpg)
7.
Open file (2.18 MB 640x1136 IMG_3262.jpg)
8.
Open file (2.22 MB 640x1136 IMG_3263.jpg)
9.
Open file (2.89 MB 640x1136 IMG_3266.jpg)
10.
Open file (3.06 MB 640x1136 IMG_3267.jpg)
11.
Damn she’s sexy, thanks a lot
we still need a mega with everything
Is it that hard to put a fucking megalink
https://mega.nz/#!eGRhxAwY

Decryption key: 12HLgEZPEK1sOvBbTo3I8VsKUQJYA1wpNbID9Bax0mQ
https://mega.nz/#!SLJR0IxL!m9ckWHTQqZyIvOdU2VbDIXU5k6NfPRw3opBC2_75qI4

Deception:m9ckWHTQqZyIvOdU2VbDIXU5k6NfPRw3opBC2_75qI4


Enjoy fuckers
Good man, appreciate it
>>18375 gone already
>>18371
>>18371
both of these are gone some one that got it re upload
Mega put it down 10 min after posting it seems like Melinda is watching whatever lets say hi to Melinda
Gone already got damn it
All we gotta do is keep reuploading till every 1 has it
>>18395
Thanks man!
Anyone got any more vids?
Bump
https://www.patreon.com/Natalialozano

She's a sexy yummy curvy model from Spain. She's posted a few "nudes" but they're easy to find. The real deal is in her Patreon.

Delete
Report/Ban

Captcha (required for reports and bans by board staff)


no cookies?