/trans/ - Trans

Hormones sure are a tricky thing aren't they

Mode: Reply
Name
Subject
Message

Rules | Max length: 9999 | Spoiler

Files
Captcha
E-mail
Password

(used to delete files and postings)

Drawing x Start Oekaki

Anonymous 03/22/2018 (Thu) 11:20:58 No. 720
Is there any hope?
For what baby?
>>720
Probably. Let's see some more of you.
>>722 Amazing these girls aren't they? They come, post a pic and never appear here again
I feel like I don't look very good, I stopped dressing up, recently dug these pics up.
while accidentally landing here :), i say image quality has nothing to do with beauty.
>>726 Oh girl you you totally fine, would suck and fuck all night till death do us part
I dunno, I'm so depressed, I'm glad some people find me attractive.
>>732 I am depressed too, so that makes us equal :(
>>732
>>726
>>720
gf material, would suck
I only look good because of the darkness
>>737 Well then, let's see you in the light too and compare, let your light shine baby :) speaking of dark, I love your lipstick, you chose the right color it just makes me wanna smooch you.
>>737
light or dak, you look hot, believe more in yourself babe
>>737
are you john cena? because i cant see you LOLOLOLOL no seriusly tho i wish i could see you
>>743 She isn't John Cena but you just gave me an excellent idea. Can I wrestle with you girl in the bed? It's an ideal foreplay and can also lead to many things, depending on the position, who's on top who's on the bottom hehe
>>749
Yeah, you're fine. Don't worry about it. What do you look like in the light?
>>758
Yeah, you're just fine. Don't worry about it.
>>758 You are a real waifu material honey, a promise of cosmic ecstasy when are we gonna set the wedding date? :)
You look really good in the light. I'd like to see more of you if you are ok with it.
>>758
Simply amazing
I'm so depressed
>>769 Like i said me too baby, but we can be happy together, you know, minus and minus gives plus hehe. Depression didn't ruin your good looks
>>769
Are you alone?
>>769

You are so beautiful, inside and out.
>>769

You are stunningly beautiful. Please post more.
>>775

Gorgeous! Please, more! And feel free to show some skin.
>>720
Yes..you're fucking hot..i wanna put it in your butt lol
Lets see more
If you post your discords, I'll add you... I won't be adding pics to this thread anymore... I honestly regret posting them.
>>1017
That's a bummer. You're a real cutie.
Wish we'd see more of you around here.
Best of luck though!
>>775
>>769
>>758
Gorgeous!
I hope this isn't the last we see of you! :,(
You look good!
If your worried about passing, don’t.
>>1018
I just... feel I dunno... shame and I was honestly not in the best frame of mind when I posted them. Being that exposed... being up on the internet its... not something I'm used to... I'm used to just being a ghost.
>>1019
It might be... it might not... I don't know, depression has really ravaged me.
>>1035
These are like... the best pictures I took... I have a ton that are me looking absolutely terrible, and even in these I feel as though I don't look great.
I also have a terrible voice.
I would love to keep in touch, if you don't have discord, I will also add people on steam. I honestly don't have Skype...
>>1040 I am depressed too, will things ever be better for us? I think we would've been a perfect couple, both depressed, you know, minus and minus gives plus :)
>>1040
>>1040
>I would love to keep in touch, if you don't have discord, I will also add people on steam. I honestly don't have Skype...
is for anyone who wants to contact me... to chat or whatever...

Delete
Report/Ban

Captcha (required for reports and bans by board staff)


no cookies?